niedziela, 6 maja 2012

Ogólnie

Witam.Jak minął wam długi weekend?Mi stanowczo za szybko.Spędziłam go z bardzo fajnymi osobami i bardzo ciekawie.Ostatnio nie miałam czasu zająć się blogiem i nie miałam pomysłu na nową notkę. 
Mam do was takie małe pytanie co byście chcieli by na tym blogu się pojawiło piszcie w komentarzach.
Na wakacje mam zaplanowany cykl notek.Ten pomysł będzie też pojawiał się u Buu (www.buu-diy-buu.blogspot.com).W wakacje po prostu będę miała czas na zrealizowanie tego pomysłu.
A na zakończenie mam dla was piosenkę:

3 komentarze:

  1. Wdługi weekend chodziłam do pracy więc nawet nie odczułam tej "weekendowej długości":]

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bylam na ognisku :) kocham Kings of lions :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna piosenka. uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń