niedziela, 22 stycznia 2012

Fajna piosenka♥



                               
                    Lalala, lalala, lalalalala, 
               (Wiesz, ZE NIE czułam SIĘ Tak nigdy przedtem) 
                Lalala, lalala, lalalalala, 
(To uczucie żart Tak Prawdziwe) Mam obsesję Na punkcie jednej Myśli o Tobie JESTEM agresywna dzieki jednej Myśli, która NIE żart zbyt BLISKA Stresujesz Mnie wiecznie wywierając nacisk Bo kazda chwila odeszła, wiesz, Ze tęsknię pl Toba JESTEM pytaniem ty oczywiście odpowiedzią Przytul Mnie mocno chłopcze, bo JESTEM Twoja drobną TancerkaWzruszasz Mnie, nigdy SIĘ NIE mylę Ale NIE mogę SIĘ kontrolować, muszę wołać o POMOC SOS, Prosze, niech mi ktos pomoże To niezdrowo                  

Tak sie czuć Ty do utrudniaszNIE zniosę Tego, 

Tak NIE powinno byc SOS, Prosze, niech ktos mi pomoże To niezdrowe 

Tak sie czuć Ty do utrudniaszRzucasz mna i przewracasz, NIE mogę spac w Nocy 

Tym RAZEM , Prosze, niech ktos Mnie uratuje Bo ty w mojej głowie Mnie gubisz JESTEM stracona. sprawiasz, ZE szukam reszty Siebie Miłość Mnie sprawdza, ale wciąż gubię ja Tym RAZEM, Prosze, niech ktos Mnie uratuje Bo ty w mojej głowie gubisz Mnie JESTEM stracona, sprawiasz, ZE szukam reszty Siebie MASZ najleszpą Cześć Mnie, Wiec Teraz do śledzenia Twoja obecność i ja po drugie szacują Moje Zdrowe zmysły 

Tak, aby Lekcja, żart niesprawiedliwa, ukradłeś moja pychę Mój brzuch zmienił SIĘ w Węzeł, gdy cie Widzę, Robi mi sie GORĄCO Mój zdrowy rozsądek zostal pl drzwiami, NIE znajdzie klucza Zaopiekuj SIĘ mną, w środku wiesz, Ze 

Tak wlasnie Czujesz Zaopiekuj SIĘ mną, mogłabym Tego wieczora umrzeć w twoich ramionach Roztapiam SIĘ w Tobie po uszyChłopcze, dzieki Tobie trzymam SIĘ Tego, co czuję do CiebieSOS, Prosze, niech mi ktos pomoże To niezdrowo Tak sie czuć Ty do utrudniasz NIE zniosę Tego, 

Tak NIE powinno bycSOS, Prosze, niech ktos mi pomoże To niezdrowe Tak sie czuć Ty do utrudniasz Rzucasz mna i przewracasz, NIE mogę spac w Nocy

 Tym RAZEM, Prosze, niech ktos Mnie uratuje Bo ty w mojej głowie Mnie gubisz JESTEM stracona. sprawiasz, ZE szukam reszty Siebie Miłość Mnie sprawdza, ale wciąż gubię ja 

Tym RAZEM, Prosze, niech ktos Mnie uratuje Bo ty w mojej głowie gubisz Mnie JESTEM stracona, sprawiasz, ZE szukam reszty Siebie MASZ najleszpą Cześć Mnie, Wiec 

Teraz do śledzenia Chłopcze, Dzieki Tobie SIĘ otwieram Chłopcze nasza Miłość wystarczy, NIE wypowiadając powolnyPowiedziałam, chłopcze, rozumiem Cie, dzieki Tobie SIĘ otwieram NIE wiem, co robić, aby Prawda, oszaleję Na twoim punkcie Błagam SOS, Prosze, niech mi ktos pomoże 

To niezdrowo Tak sie czuć Ty do utrudniasz NIE zniosę Tego, Tak NIE powinno byc SOS, Prosze, niech ktos mi pomoże To niezdrowe Tak sie czuć 

Ty do utrudniasz Rzucasz mna i przewracasz, NIE mogę spac w Nocy Tym RAZEM, Prosze, niech ktos Mnie uratuje Bo ty w mojej głowie Mnie gubiszJESTEM stracona. sprawiasz, ZE szukam reszty Siebie Miłość Mnie sprawdza, ale wciąż gubię ja Tym RAZEM, Prosze, niech ktos Mnie uratuje Bo ty w mojej głowie gubisz Mnie JESTEM stracona, sprawiasz,

 ZE szukam reszty Siebie MASZ              najlepszą Cześć Mnie, Wiec Teraz do śledzenia

                                  

                                 To piosenka Rihanny może stara ale fajna co o niej myślicie??
                                 Odpowiedzi piszcie w komentarzach♥♥

2 komentarze:

  1. Mi się podoba!

    Dodatkowo zapraszam!
    Dziś o godzinie 20:30 kolejna konferencja Oriflame. Pani Elwira przedstawi hity i nowości Katalogu nr 2 (czyli tego z którego możecie obecnie składać zamówienia), a także o Konkursach z okazji 45-lecia Oriflame!
    Uwaga: Wszyscy uczestnicy konferencji maja szansę na nagrody w postaci wybranych kosmetyków Oriflame!
    Jeżeli jesteś chętna to proszę zostawić swój adres e-mail u mnie na blogu w komentarzu.A ja Ci prześlę link konferencji!
    Zapraszam bo naprawdę wyjątkowo warto!

    OdpowiedzUsuń