piątek, 27 stycznia 2012

Moje nowe nabytki♥♥

Hej co tam u was słuchać ? Byłam dziś na zakupach z moją przyjaciółką  Buu  i kupiłam parę fajnych rzeczy :) ♥♥ Oto rzeczy , które kupiłam: :) ♥♥ 




Teraz chciałabym zadedykować piosenkę dla mojej przyjaciółki Buu , która pomagała mi w notce i to dzięki niej mój blog jest taki fajny bo to właśnie ona mi pomagała wymyślać pomysły na mojego bloga:)



A teraz bym się bardzo chciała żebyście mi napisali w komentarzach jak wam mijają ferie i jak wam się podoba mój blog♥♥

I ostatnia rzecz na dzisiaj , która wstawię :) 
Oglądałam dzisiaj fajny film " Porwanie " z moim ulubionym aktorem Taylorem Lautnerem:) Film mi się podobał ale wy musicie ocenić sami. Zaraz podam okładkę
Porwanie (2011)


Moja opinia:) : 
 Film jest fajny, ciekawy pełen akcji i przygód. Jest tam też wątek miłosny ( no oczywiście jak w każdych filmach) Moja przyjaciółka , która ze mną dzisiaj go oglądała się śmiała chociaż nie wiem dlaczego:/ :) .
Bardzo polecam ten film:) 

Ocena filmu 9/10 A wy jak sądzicie napiszcie jak obejrzycie:) 
Pozdrowienia dla wszystkich:)♥♥♥


1 komentarz: